Wednesday, November 3, 2010

sYukuR kWn i SeLaMaT..:-)

Malam before paper exam aku yg paling tough this sem..aku dapat msg dari mEmber aku nizam nih,,before tuh aku msg dia tanya dia soalan,,al-maklum la xstudy abis lg..cett,, so banyak la benda yg x paham kn,,choiii,,

Thenn phone ak bunyi "gee,,gee,,gee,,gee,,"ape daaa lagu..!!! Lagu korea ak tuh la..aishh,,,Snds..then ak pon  tengok la msg tuh,,"uby kecik masok wad ,appendicitix"...HAH!!!!...agak t'kejut la gak kan,,kecik nampak sihat jer,,sakit rupenye,,choiii,,budget sihat,,huhu,,,b4 tuh dia dah demam dah..then xsangka la plak dia masok wad..actually dia gastric,,n malam tuh kecik msg,,dia ckp sok pg dia operate,,sOk paper MR kot,,sian2,,


Then abis paper MR td,,i n gya berusaha la cari kete,,nAk g melawat BFF kitorng nih la,,susah ooo xde transport nih,,xpe byk alternative lain,,then syukur la dapat gak kete,,tadi cari la wad 4a tingkat 4 katil 24...xjumpa beb,,rupenye kcik pindah katil..gedix plak doc ni pindah2 katil ..susah kan aku  jer,,,aishhh,,,aku xcam kecik,,then awek dia dah panggil aku dah time tuh,,tapi xcam awek dia,,al -maklum la knal pon dlm FB jer kot,,,huhu,,


Tnya pakcik sorang tuh,,mane patient kt sni,,??then pakcik tuh boleh pLak cakap..o yg ustaz tu ker??hah???ak tenganga jap,,eh bkn,,hahaha,,,

Rupenye,,mlm smlm tuh kecik pakai kopiah cz rambut dia pjg sgt,,,hahahah..ak tahan je gelak bile pakcik tuh cakap kecik ustaz,,hahha,,choii,,


well tadi jumpa kcik..merana gak la tgk dia,,muka bengkak,,huhu,,untung la ade org umah jaga,,org umah kecik comei seh,,,kecil cam kecik gak,,hahah,,leh.. of course la ubydah oiii,,,,xkan nak cari awek besar kot kAn,,hahaha,,choii,,~lain



yg pakai spek tu la si kecikk,,n nizam n si kemeja nabil...
asal aku gedix tuh weiii,,,choiiii,,,








Kepada kecik,,get well soon ok,,senang skit nak gosipp beb,,~lain,,choii,,
Tabahkn hati anda..anggap ini dugaan,,ini masa anda,,n DIA tau anda mampu harunginye,,,ok kecikk,,frend forever beb,,,


p/s:seronok seh shooping ngan gya,,,kt bukit tnggi jusco,,murah seh bju dia,,gerammm,, tet..dah kua tajok,,,~lain

1 comment: