Saturday, October 23, 2010

mLm mGelaBaH lyn mEmBeR menggONg

Adoiii aku still xstudy lagi malam tadi...baru 3 chapter kot utk 1st paper nih,,kena rushing ni nak kejar chapter yg xhabis lagi,,malam tadi agak menyesal la buka FB kan,,budget nak rehat 1 hour je...budget dah penat la baca 3 chapter Consumer Behaviour aku tuh..tup tup..tersangkot lame seh..smpai kul 4 pg layan member ak 2 ekor nih...

Nk cite la ..sorang member kitorang ni wat group kt FB,.wat group course kitorng..then kawan aku yg sekor nih gi gatal try group kn "something" ..nak try konon nye,,bahaya nak mention group ni..hahahaa.. kitorng ade 3 org jer "AJK" dlm tuh.,masalahnye nak cite kt sni.,dia m'libatkn name ak..chooiiii...n then kitorng nak delete group tuh dah macam org gile dah...gelelabah sume xtau nak delete,,1st time la katakn,,...hahaha..kelakar2...then sebenarnye group tuh mb x delete kot,,kitorng juz leave jer group tuh,,aku xtau la kalau kawan aku sekor ni reti delete...sebab last2 semalam dia cakap dia dah tau nak delete..mangkok anyon betul 2 ekor nih...aku dah b'campur adok dah gelak sampai sakit perut layan diorng n m'gelabah cam mati laki,,,menggong,,,takot aku kalau benda tuh org lain tau,,,hahahaa,,,aku sampai xstudy layan diorng,,choii,,,seriously m'gelabah,,,
tapi yg bestnye group nih kite boleh wat meeting ooo.. study group pon ok  gak,,,tet..haha,,sebab semua org boleh chat dlm 1 chat,,,seriously i xtau benda tuh,,haha,,

kepada 2 ekor member aku nih thanks wat aku m'gelabah malam tadi....choi la korang,,
member menggong si hafiz n jaz..suke gile kot diorng malam tadi,,,FINE..haha..choii,,
tapi kan memang kelakar la malam tadi...ahahhahaha,,,

No comments:

Post a Comment